Zoeken in deze blog

woensdag 7 augustus 2013

Nadenken over jouw reputatie en mojo

Hé jij daar,

Je coach Clark Kent moedigt je aan om nadenkend te zijn over jouw reputatie,

zonder te vergeten dat jouw karakter en mojo eens zo belangrijk zijn.

Laat me wel duidelijk zijn dat als je je reputatie verknalt mensen jou niet meer kunnen zien voor wie je bent. Ze kijken naar je buitenkant omdat niemand in je kan kijken ~ dat kan jij alleen.
Verzorg je reputatie daarom.

Hoe kan ik dit weten ? 
Ben ik zó slim dan ?
Wel, neen, ik ben een beetje vooruit op jou omdat ik ouder ben ..en ..omdat ik die fouten allemaal gemaakt heb.
O wat was ik een koppige ezel ondanks mijn studie psychologie en psychiatrie ! 

Het is geen ramp om het fout te doen, maar het is ook geen zonde om er achter te komen zonder teveel pijnlijke fouten.

groetjes van je coach Clark Kent 























Verzorg je reputatie, al is je karakter belangrijker natuurlijk

2 opmerkingen: