Zoeken in deze blog

dinsdag 6 augustus 2013

Imago - Ge moet mij maar nemen zoals ik ben

dag jij,

Er is een lange lange tijd geweest in mijn leven dat ik niet gaf om mijn imago.


't Is te zeggen ik vond het wel héél belangrijk wat mensen van me vonden, wat ze van me dachten, 


maar uiteindelijk dacht ik altijd 

'foert, ik doe wat ik wil, wat ik mooi vind, 
wie dat maar niks vindt, zal me toch moeten nemen zoals ik ben'. 

Daar is niks mis mee. Als jij zo iemand bent , wel, all power to you ! 
















Mijn advies vandaag; doe het misschien toch wat slimmer dan ik het deed.

Natuurlijk heb ik me in de loop van de jaren wel wat aangepast, aan diegenen die ik belangrijk vond in mijn leven

mijn vriendin, mijn kinderen, vrienden ..ook in zekere mate aan mijn buren of mijn baas. 

Ik heb altijd moedig gezegd je moet me nemen zoals ik ben.

Ik heb ook altijd moedig dingen gedaan, kleding gedragen, mensen verdedigd, mijn mond open gedaan zonder veel aan mijn imago te denken

Het bezorgde me vrienden voor het leven, maar ook imago-schade en moeilijkheden. 

In de reeks die ik nu begin wil ik je vooral niet afremmen in je moed om de wereld te veranderen en zaken te doen die anderen je zullen afraden maar die je zelf zeer de moeite waard vindt.















Ik wil je alleen zeggen dat je soms moet kiezen voor je reputatie want die reputatie is iets dat je niet vaak op het spel mag zetten. 
Neem vooral de paden die weinig begaan worden, neem risico 's, kom op voor je mening, maar 

bescherm je reputatie !


ik heb dat veel te weinig gedaan totdat het me, laat in mijn leven, duidelijk geworden is. 

Ik ben dan ook een heel koppig iemand. Jij bent vast rapper van begrip. 
Ik kan je daarin coachen.

Je snapt het nog niet ?


Geen nood, we moeten er nog aan beginnen hé


jou coach Clark Kent
 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten