Zoeken in deze blog

dinsdag 6 augustus 2013

Clark Kent voor Jong en Oud

Uw coach richt zich op jong en oud, al moet ik toegeven dat het al lang over ouderen gaat.

Over vergrijzing blogde Clark voordat er veel grijs op straat was, 


en zo gaat ie het nu hebben over zaken die voor elke leeftijd interessant zijn maar

door de ogen van jonge mensen.
Deze grijze golf gaat ook over en dan staat er een nieuwe generatie klaar ..en die heeft nu vragen over jong zijn en succesvol ouder worden.

Wie ben ik ? is het eerste onderwerp. 

identiteit !
Als Superman, en coach, is mijn identiteit iets waar ik op moet letten. Ik ben er dagelijks mee bezig, en dat moet ook als je anderen helpt.

Al ben ik niet zo 'n oude coach, ik zal me laten helpen door mijn drie tieners bij deze blog


coach Clark Kent doet 't weer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten