Zoeken in deze blog

Posts tonen met het label citaat. Alle posts tonen
Posts tonen met het label citaat. Alle posts tonen

vrijdag 8 januari 2016

Ooit maakte ik de klik, altijd klaagvrij te zijn

Loyaal zijn. Zo kon ik me vandaag weer buiten een conflict houden én vooral iets betekenen voor alle partijen. Ik val niemand af, het valt mensen na een tijdje vanzelf op, en het doet mij goed.
No stress. 

Ik moet mezelf niet op de borst kloppen want een jonge collega deed voor mij vandaag hetzelfde. Loyaal zijn door gewoon een cliënt die met iets over mij zat bij mij langs te sturen. Er geen praatjes van maken. Respect voor dit inzicht.


maandag 28 december 2015

Het leven is een aaneenschakeling van pogingen om het goed te doen

Al gaat het ons - ja daar hoor ik vast en zeker bij - niet altijd goed af, ik heb een geruststellende mantra voor ons.

Mag het vandaag eens een uitspraak van mezelf zijn?


Het leven is een aaneenschakeling van pogingen om het goed te doen. 
(coach Clark Kent)

zondag 24 november 2013

10 Levenswetten Wallpaper | citaat

De Wetten van het leven zijn ingewikkeld en zwaar, moeilijk te doorgronden en lastig op te volgen, zou je kunnen denken. Het tegendeel is waar ! 
Op zich zijn het er maar 10, zijn ze zo klaar als een klontje, en ze zijn als-vanzelf-te-begrijpen | intuïtief.

Ze gaan toepassen, kan wat aanpassingsproblemen geven, maar geeft wel instant resultaat.
Voordat ze jouw gewoontes worden, kan ook wat tijd en oefening vergen doch vanaf dag één heb je er al succes mee. Vanaf dag één doe jij er al je voordeel mee weet ik uit ervaring.


Coach Clark Kent is bezig met een reeks blogs over zelfcoaching.
Who 's in ?

groetjes van Coach Clark Kent


woensdag 7 augustus 2013

Nadenken over jouw reputatie en mojo

Hé jij daar,

Je coach Clark Kent moedigt je aan om nadenkend te zijn over jouw reputatie,

zonder te vergeten dat jouw karakter en mojo eens zo belangrijk zijn.

Laat me wel duidelijk zijn dat als je je reputatie verknalt mensen jou niet meer kunnen zien voor wie je bent. Ze kijken naar je buitenkant omdat niemand in je kan kijken ~ dat kan jij alleen.
Verzorg je reputatie daarom.

Hoe kan ik dit weten ? 
Ben ik zó slim dan ?
Wel, neen, ik ben een beetje vooruit op jou omdat ik ouder ben ..en ..omdat ik die fouten allemaal gemaakt heb.
O wat was ik een koppige ezel ondanks mijn studie psychologie en psychiatrie ! 

Het is geen ramp om het fout te doen, maar het is ook geen zonde om er achter te komen zonder teveel pijnlijke fouten.

groetjes van je coach Clark Kent 























Verzorg je reputatie, al is je karakter belangrijker natuurlijk