Zoeken in deze blog

woensdag 28 mei 2014

"Mijn Medewerkers zijn mijn Vitaminen"

Ook in van die waardeloze gazetten van bij bakkerij De Reddende Engel leest uw coach wel eens iets waar hij persoon en titel van wilt pikken.

Mocht ik zo een artikel over een medewerkster hebben dan zou ik het daags nadien overal ophangen.
Nee, ik maak me geen zorgen over onderlinge jaloezie ; het leven is geen taart (of pizza) die opgeraakt als een ander een grote punt krijgt. In ons team gaan we uit van 'overvloed' , er is altijd genoeg voor iedereen ..gelijk een lopend vuurtje




Als teamcoach zou de titel voor mij zijn :
'Mijn medewerkers zijn mijn Vitaminen' 

had ik die maar bedacht man !

..maar waarschijnlijk zou ik de kans niet krijgen om het artikel over mijn medewerkster op te hangen , .. iemand anders zou me al voor zijn geweest. 

Mooi artikel.

groetjes van uw coach Clark Kent,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten