Zoeken in deze blog

zondag 24 maart 2013

Emoties VS. Gevoelens - boek: Emoties in de zorg

Geachte heer Clark Kent,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Bestelnummer: 8116418410

Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Emoties in de zorg -
T. Royers
Nederlands - Paperback
1 14,99 14,99 vandaag besteld, dinsdag in huis

Bestelbedrag 14,99
Verzendkosten 1,99
Subtotaal 16,98
Totaalbedrag 16,98


..toch weer iets gekocht op het internet
..te gemakkelijk die Visa-kaart en PayPal
..maar ik heb een excuus

Een medewerkster bracht dit boekje voor me mee,

het is een erg dun, duidelijk en mooi uitgegeven boek, uw coach had het nog niet, en bij navraag in de fnac was het niet meer verkrijgbaar bij de uitgever! Waanzin !

..dus Clark Kent op zoek op het net naar








..één van de laatste exemplaren komt dus in de inspiratie-kast op het werk te staan. Geen verplichte lectuur voor mijn medewerkers, gewoon daar als ze iets meer willen weten in een bepaalde situatie.Ja, ik voel me een beetje schuldig om centjes uit te geven op het einde van de maand, misschien bang voor mijn saldo, maar spijt zal ik er niet van hebben. Het is een aanwinst..coach Clark Kent


Uw coach komt er zeker nog op terug.

Ik geef u hier al het verschil mee tussen emoties en gevoelens - de laatste zes kadertjes vind ik duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten