Zoeken in deze blog

zaterdag 12 juli 2014

Wat gooi ik op het net?, en wat njet !


Wat gooi ik op het internet? .. en wat net niet !

Wat je er op zet geraakt er nooit meer af, zegt men. 
Je kunt jouw profiel positiever maken door meer te posten en zo pijnlijke zaken naar achter te verdringen.
Uw coach leerde van reputatieschade door ondervinding, gelukkig drijft het vet altijd boven oeff

Ik schreef toen een stuk over Mojo (dit is de link naar die blog)

Axelle Despiegelaere weet er nu alles van. In haar jeugdig enthousiasme schreef ze tijdens het WK voetbal op Twitter dat ze wel wat Amerikanen kon schieten (grappig, humor hoor). Ze postte er een foto bij van haar jacht op wild in Afrika (niet zo diervriendelijk, beetje niet-slim ?). 
Dit kostte haar haar contract met L' Oréal (en leverde L' Oréal extra publiciteit op). 

L 'Oréal zag het supporterende meisje op TV en men bood haar prompt een contract aan. 
Het werd het kortste contract ooit toen ze deze safari-stroop-foto van haar vonden.  

'Als ze op safari kan gaan en naar het WK in Brazilië zal de 17 jarige Axelle er heus wel goed voor zitten ocharme' vond supergirl.

'Laat ik medewerkers toe op mijn facebook ?' was mijn vraag van de dag. Tot nu toe op geen enkel werk gedaan, en dat was gezond. Als ik er eentje toelaat dan kunnen al haar vrienden collega 's mee lezen ..
dilemma 

Ik besloot tot een experiment, een voorzichtig probeersel
We zien het aan, mijn medewerkersgroep is redelijk verstandig.

Uw coach Clark Kent weet je nog te zeggen hoe dit probeersel verloopt.
ciaokes !


Acabaram os 15 minutos de fama da menina bonita da Bélgica

11/07/2014 18:03:22
  
Acabaram os 15 minutos de fama da menina bonita da Bélgica
Axelle Despiegelaere, a fotogénica adepta da selecção belga que fez furor nas bancadas do Maracanã durante o jogo da Bélgica com a Rússia a 22 de Junho, perdeu o contrato de publicidade com a L’Oréal que tinha assinado esta semana.
A rapariga de 17 anos foi considerada a adepta mais bonita do Mundial de Futebol nas redes sociais e protagonizava já anúncios para a filial belga da L’Óreal. No entanto, a companhia cosmética revela esta sexta-feira que suspendeu toda a colaboração com a jovem modelo depois de outra imagem de Axelle se ter tornado viral.
Em causa está uma fotografia, publicada a 1 de Julho pela própria Axelle no Facebook, em que a belga aparece com uma arma junto a um antílope que a própria terá abatido.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten