Zoeken in deze blog

zondag 2 september 2012

Terug na een groot verlof ; Rommel ?

Mensen ik heb 1 maand Vakantie gehad, en voor het eerst in jaren 'niets' gedaan voor het werk ..toch geen papierwerk ! ..wel drie boeken gekocht, en wat gelezen, maar dat is voor mij hobby.

Niets, ook het project dementievriendelijk rusthuis niet.
Lekker niets..

Had me voorgenomen in het weekend weer wat evaluaties uit te schrijven, maar toen ik hoorde dat ik de eerste schooldag geen vrij kreeg zoals eerst toegekend, was het ook van Foert. Niets dus.

Ik gaf mijn mensen opdracht om de opgestarte dingen niet te laten slabakken, en 'handmassage' te leren van de therapeute die dit graag zou doen.
Of dat gebeurde ?

Hopelijk tref ik morgen op de twee afdelingen geen























Voor het project vroeg ik alles in ere te houden + hand-massage te leren doen bij de therapeute die daar toe bereid was. We zullen zien.






















Ik bereid me voor door vroeg te gaan slapen, en morgen een uurtje vroeger naar het werk te gaan om ongestoord dagboek en mails te lezen alvorens me weer in de gezonde routine te storten.

Groetjes van coach Clark Kent die hoopvol is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten