Zoeken in deze blog

maandag 3 november 2014

Ik Voel Me Goed Op Mijn Werk | de affiche héérlijk gevandaliseerd


Twee dagen thuis gewerkt, twee dagen vrij, wat zouden mijn medewerkers daar van gevonden hebben? 

, overduidelijk is het moraal nog hoog. Ze hadden een affiche gekregen over goed voelen op het werk, een initiatief van de federale overheid, en daar zelf iets leuks mee gedaan. Iedereen had zelf zijn naam bij een ballonnetje gezet en de leidinggevenden een plezant manneke gegeven. 

Ik kreeg de uitleg, en de vraag; 'dat mocht toch hé, we hebben nog getwijfeld en het dan toch gedaan', '.. we zagen dat je er een foto van maakte eh'.
in de loop van de dag verschenen er nog namen.

'Hier mag veel, en zéker dit, voor zoiets ben ik altijd te vinden goed gedaan mannen!'

'We hebben zaterdag en zondag expres liedjes gezongen als ik voel me goed ik voel me goed, I feel good, om elkaar op te peppen want het was druk met die feestdagen'.

en op die manier voelt uw coach Clark Kent, ik, me goed op mijn werk. De teamspirit slaat aan.

Ook fijn om te zien dat de nieuwe collega met Halloween snoep langs bracht voor iedereen (spijtig genoeg was de doos leeg! hahah)
Op 31 oktober was de ghost op het werk duidelijk de teamgeest.

Ik voel me goed op mijn werk 
Tof Tof Tof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten