Zoeken in deze blog

dinsdag 9 april 2013

Besparen in de zorg - 1800 Klare ideeën, Klaar voor gebruik

Deze week vier ik vakantie ! Enkele dagen aan zee geweest, flink uitgewaaid, en vandaag iets gelezen over mijn 'werk'.

Is dat gezond ? O ja, ik heb het 'snel' gelezen, verwerkt op deze blog ..en dan ga ik naar de zonnebank, blijft dit liggen totdat uw coach aan de slag gaat. 

..het 'hebben liggen' geeft me rust. Er aan werken is voor binnenkort. Interessant.

Interessant, al is het maar om te zien op welke vlakken je spaarzaam of creatief kunt zijn in een organisatie. 

Ik ben geen workoholic ; de telefoon ligt af, geen gsm, geen mail, vertrouwen dat de diensten even zonder me kunnen ..prima zo.
Wat ik lees, is ontspanning voor mij. Seffens is dat een strip van Michel Vaillant



Waar haalt een coach het vandaan ? 

Internet !


Hoe verder besparen in de zorg zonder aan de kwaliteit te raken? Itinera reikt 1800 ideeën

aan uit de sector. Artsen, directies van ziekenhuizen, ouderenzorg,… willen duidelijke 

stappen vooruit zetten in structurele hervormingen. Dit getuigt van visie, moed en 

verantwoordelijkheidszin. 283 miljoen euro liggen op relatief korte termijn binnen 

handbereik bij opstart van zulke initiatieven.




















groetjes van kwaliteitsvolle en menselijke besparingscoach Clark Kent










1 opmerking:

  1. Besparen in de zorg ..je hoort er zo veel over spreken ..hoe dan ? ?

    BeantwoordenVerwijderen